TŘÍDA KUŘÁTKA
co se učíme - tématické celky
KVĚTENNa našem dvoře
Květen je plný květů
Maminka má svátek
Mých pět smyslů
Podtémata:
Jaro - význam sluníčka pro nás, pro květiny a celou přírodu
v zdravém těle zdravý duch - sportujeme
Vím co jím
Májové počasí - nebojím se bouřky, nic...
Očekávané kompetence:
- dítě zná celou řadu písní, básní, říkadel (vystupuje samostatně)
- je ve hře partnertem
-
Vzdělávací činnosti nabízené dětem:
- vytváření, modelování, stříhání, experimentování, zpívání, přednes
- slovní příklady, úlohy, hádanky, rébusy, labyrinty, geometrické tvary
-práce s atlasem, mapou
- tabulky Logico - časoprostorové pojmy
- praktické pracovní činnosti
- smyslové hry
- pestrá nabídka ostatních činností, dle zájmu a potřeb dětí
- dostatek pohybových aktivit a volných her
- individuální práce s předškoláky, grafomotorické listy, zábavné úkoly, držení tužky apod.
- sluchové rozkládání slov na slabiky, vytleskávání slov
- naučné vycházky do lesa - zvuky lesa, stavby skřítkům
- výlety
Básničky
Březen
Už je březen je to tak,
máme tady jaro.
Dlouhé bylo čekání,
ale za to stálo.
Najít první sněženku,
nedá velikou práci.
A pak koukni na nebe
jak se ptáci vrací.
My jsme děti, malé děti
my chodíme do školky.
Hrajeme si povídáme,
půjčujeme si pastelky.
Stavíme a montujeme,
venku všechno zkoumáme.
Zvědaví jsme, neposední,
kuřátka si říkáme.
Sněženka
Jak jsi bílá, něžná
Sněženko má sněžná.
Kdepak bych já byla,
jiná nežli bílá,
když jsem se blízko sněhu narodila.
Sněženka se jmenuje,
jarní radost daruje.
Konec zimy už se blíží,
potichu se jaro vplíží.
Po Sněžence Bledule,
to už tady jaro je.
A pak k jaru zlatý klíč,
krásný, žlutý Petrklíč.
Projekt - motto: Říkejte si cokoliv - školák patří do školy.
Pravidelná příprava předškoláků.
Učíme se správně držet tužku. Uvolňujeme zápěstí. Pracujeme s grafomotorickými listy a plníme úkoly.
Co nás čeká?
Budeme se učit podle vypracovaného projektu: "Těšíme se do školy"
Hlavní cíle projektu pro předškoláky:
- bezproblémový přechod dětí z MŠ do ZŠ
- vnímat změny, učit se je přijímat a aktivně se s nimi vyrovnávat
- být tvůrčí a mít představivost, radovat se z poznání
- vedeme děti k samostatnému myšlení
- rozvíjíme jazyk a slovní zásobu
Forma:
děti pracují samostatně nebo ve skupinkách (kooperativní) vždy v pozitivní atmosféře ve třídě
práce se sešitem... grafomotorika a počáteční psaní
podporujeme zrakovou paměť (pohyb očí na řádku)
učíme se reprodukovat slyšené
učíme se sluchovou analýzu a syntézu
upevňujeme sociální dovednosti
seznamování s číselnou řadou, geometrickými tvary...předmatematické činnosti
děti se učí hodnotit svoji práci
upevňujeme dodržování správných hygienických návyků
Informace |
---|
Konzultační hodiny s ředitelkou: Vždy ve středu: dle předchozího objednání. Lze domluvit i jiný termín a čas. Vše záleží na vzájemné domluvě. (podněty, připomínky, stížnosti, poradenství, informace o dětech, stravování, zájmové činnosti apod., školní zralost dítěte) Náš pověřenec GDPR je společnost SUMA.s.r.o. Info: Používáme cookies. Naše webové stránky používají technologii známou jako cookies pro ukládání malého množství dat do PC nebo zařízení našich návštěvníků.Cookies nebudeme používat k shromažďování osobně identifikovatelných informací o Vás.Na tomto webu používáme: Název: Sessionid Účel:Tato cookie obsahuje identifikátor aktuální session. Platnost: session Kategorie: Nezbytně nutné |
Jídelníček |
---|
Aktuální jídelníček |
![]() |
Aktuální jídelníček naleznete zde. |